sâmbătă, 6 martie 2010

Nivea Aqua Sensations


Cautam o crema pentru ten pe care sa o folosesc inaintea aplicarii fondului de ten si strict din motivul de a face aplicarea fondului de ten mai usoara, iar aspectul si mai uniform. Aveam nevoie de o crema care sa intre repede in piele si sa nu lase un aspect gras.
Nu sunt deloc un fan al produselor Nivea, ba dimpotriva. Nu imi plac sampoanele deloc, nici gelul de dus, nici crema de corp de la Nivea. Mai utilizasem gelul de curatare pentru fata cu particule exfoliante pe care il gasesc acceptabil, dar poate voi scrie ulterior despre el.
M-am decis sa imi cumpar crema Nivea Aqua Sensations, din dorinta de a experimenta, fara sa am mari asteptari de la ea, si din cauza parerii mele despre produsele Nivea, dar mai ales din cauza prejudecatii mele referitoare la produsele de cosmetica alba "de supermarket", lucru pe care l-am mai spus anterior. Si oricum, ca si crema tratament, hidratanta, de zi cu zi, clar nu renunt la crema La Roche Possay Hidraphase riche.
Am avut insa placerea sa constat ca imi place crema Nivea, lasa un aspect extrem de catifelat, exact ce imi trebuie pentru aplicarea fondului de ten, iar momentul aplicarii pe fata chiar este ca un dus usor racoros. Pe considerentul diferentei dintre un ten uscat si un ten deshidratat, tenul meu este deshidratat, iar crema aceasta este destul de benefica si mai ales se absoarbe rapid, nu este deloc grasa, iar in maxim 5 minute pot aplica perfect fondul de ten.
Recomand aceasta crema celor cu ten deshidratat, nu insa si celor cu ten uscat. Desi majoritatea cremelor de fata creaza confuzia intre cele doua tipuri de ten (uscat vs deshidratat), cremele hidratante sunt pentru ten deshidratat, iar tenul uscat are nevoie de o crema emolienta.

6 comentarii:

  1. Deci care este diferenta efectiva dintre un ten uscat si unul deshidratat? Ca sa-mi fac si eu o analiza :P

    RăspundețiȘtergere
  2. Din ceea ce am citit eu, tenul uscat nu are destula grasime, are nevoie de o crema emolienta, iar ca aspect, are tendinta de a se "crapa", este fragil. Cea mai buna corespondenta ar fi cu pielea mainilor - stii aspectul acela uscat, de maini crapate. In general persoanele blonde sau roscate au tenul uscat. Pe cand tenul deshidratat nu are suficienta apa, are nevoie de hidratare. Este tipul de ten care se "irita" foarte usor, este lipsit de elasticitate, are aspect rosiatic si prezinta cea mai mare sensibilitate, deopotriva la foarte frig si la foarte cald. Deci? tu cum esti?

    RăspundețiȘtergere
  3. Cica as avea un ten uscat. Ideea e ca nu arata uscat - el pare perfect saracai, ci doar il simt eu uscat, am senzatia de piele care tine.

    RăspundețiȘtergere
  4. Cred ca e ok, ar trebui sa te consideri norocoasa, nu cred ca ai prea mari probleme cu tenul din cate inteleg. Crema, consider ca face parte din ingrijirea obligatorie, deci cu o crema potrivita sper ca totul este perfect.

    RăspundețiȘtergere
  5. Din pacate inca mai sunt in cautarea cremei potrivite pentru vara. Pe cea pentru iarna am gasit-o si ii sunt fidela de vreo 3-4 ani, dar pentru vara inca mai caut...

    RăspundețiȘtergere