vineri, 12 martie 2010

Army style


Imi place la nebunie stilul army in moda feminina. Mi se pare extraordinar si ca da un aer cu totul aparte. In contrast cu ceea ce reprezinta, mie mi se pare extrem de feminin, super chic, insa este adevarat ca nu avantajeaza orice silueta si orice femeie si nici nu se potriveste la orice ocazie, dar este extrem de original.
M-am bucurat sa constat ca preferata mea in materie de fashion, Victoria Beckham a adoptat stilul army in cateva randuri. Imi amintesc ca presa a acordat o gramada de articole negative la adresa ei cand la o ocazie a purtat o haina foarte "military", nu mai tin minte exact acum care era, pentru ca am cautat haine cu ea dupa acest stil si nu mai identific exact haina respectiva. Imi amintesc ca eram extrem de frustrata sa citesc faptul ca era atat de blamata, iar eu pur si simplu am adorat haina respectiva, mi s-a parut absolut senzationala.

Personal am o rochie in stilul army, de la Calliope care imi place extreme de mult. Nu am gasit poze relevante cu ea, decat pe cea de mai jos, de la ziua mea de acum 2 ani. Este pana la genunchi, este stil halat, cu nasturei de sus pana jos, cu o curea groasa super chic. Partea de tiv are o portiune destul de groasa de satin, acelasi material ca cel de pe marginea cu nasturii de sus pana jos.
Sper sa mai gasesc haine in acest stil care sa imi ia ochii pe loc.

3 comentarii:

  1. Felicitari pt stil. Imi place si mie army dar parca nu ma vad imbracat. Uff, in schimb pot admira :D.

    RăspundețiȘtergere
  2. Buna, Iulia! Ai putea încerca acest stil, mai ales dacă îţi place. Ai putea sa constati ca te prinde. Îţi multumesc oricum foarte mult pentru compliment.

    RăspundețiȘtergere
  3. Ce scumpa esti! Iti sta foarte bine cu aceasta culoare si te prinde si stilul.

    Eu prefer stilul casual-smart si pe cel romantic, cel army nu prea ma prinde, dar imi place sa-l admir la cei din jur.

    RăspundețiȘtergere