duminică, 28 martie 2010

Gelul contur pentru ochi Gerovital Plant


Nu cred absolut deloc, ba chiar neg cu vehementa medicina sau cosmetica naturista. Pur si simplu nu cred ca niste buruieni te pot vindeca de boli sau te pot face mai frumoasa, si in ciuda a ceea ce inseamna economia de piata si consumismul, cred ca nu ar fi evoluat atat de mult cosmetica si industria de beauty daca secretele Cleopatrei erau atat de miraculoase. Cred mai mult teoria ca totul este chimie, cu riscul ca aceasta sa insemne ca anumite produse de beauty pot contine substante cancerigene, alergeni, substante care dau iritatii sau care sunt tolerate diferit de la o persoana la alta. Sunt ok cu persoanele care isi pun credinta in bio, doar ca eu nu pot sa fac asta, deci la mine nici macar efect placebo nu ar avea toate astea.
M-am lasat convinsa totusi de o prietena sa incerc crema contur pentru ochi de la Gerovital Plant, si m-am gandit ca nu am de pierdut decat cativa lei, putini. Pe de alta parte, folosesc ca rutina crema de ochi, dar nu zilnic, pentru ca niciodata nu am simtit efectiv nevoia de a folosi crema de ochi. Adica cearcane nu am, pielea din jurul ochilor mei este fina, in niciun caz uscata, aspectul este ok...dar pe sistemul asta stau sa ma intreb daca si de crema de fata am cu adevarat nevoie. In afara de crema de maini, nu stiu daca as avea nevoie obligatoriu de alt produs de ingrijire. E foarte clar ca fara crema de maini as avea pielea mainilor crapata. Dar, fiind pasionata de beauty, de cosmetica si mai ales din credinta ca mai bine nu las pielea sa ceara, ci ii ofer eu din prima, iata ca folosesc tot arsenalul de produse pentru ten si piele. Inclusiv crema de ochi. De la o crema de ochi la alta pot sa evaluez doar textura ei, cat este de fina si cat este de usor de aplicat. Dar atat, pentru ca pielea din jurul ochilor mei arata mereu la fel. Pe acest considerent imi amintesc ca mi-a placut crema de ochi de la Shiseido, fara insa a o lauda pentru vreo chestie miraculoasa.
Revenind la crema de ochi Gerovital, are textura gel, nu miroase prea bine, se aplica acceptabil, desi prefer cremele sau gelurile mai moi de atat. Spre deosebire de alte produse pe care le-am incercat, aceasta crema ofera o senzatie de strangere la cateva minute dupa aplicare, probabil este antirid (cica), lucru care nu ma da tocmai pe spate. Am doar 26 de ani si desi am auzit tot felul de pareri si teorii in legatura cu varsta de la care se pot folosi produse antirid, eu in mod cert nu ma simt pregatita pentru asta, mai ales ca am auzit si cred ca provoaca dependenta. Iar eu, hei, tocmai spuneam ca pentru mine reprezinta un rasfat sa folosesc crema de fata, va dati seama ca nu as incerca ceva care creaza dependenta.
In rest nu vad ce as mai putea spune despre acest produs, intrucat nu sunt in masura sa evaluez genul acesta de produse pentru ca nu constat nicio diferenta intre a utiliza un produs sau altul sau a nu utiliza deloc. Cel putin e bine ca nu am dat peste ceva care chiar sa imi provoace neplaceri.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu