duminică, 7 martie 2010

Ca de 8 martie

Nu am inteles niciodata rolul zilei de 8 martie si nici nu m-am simtit in vreun fel vizata de toate "uralele" si urarile atat de stereotipice si nici nu am simtit ca pe ceva deosebit toate cadourile la fel de stereotipice care se primesc de 8 martie. Nu simt nevoia sa ma bat cu pumnul in piept ca sunt femeie, prefer mai degraba sa traiesc ca atare.
Nu imi place sa primesc flori, am considerat intotdeauna asta ca fiind un cliseu si bani aruncati inutil. Prefer mai degraba o ciocolata sau oricum ceva original.
Gandindu-ma la 8 martie ca la o zi a femeilor, imi doresc ca femeile sa se ingrijeasca mai mult si poate si mai important sa isi dezvolte un bun gust. Nu mai vreau sa intalnesc zi de zi pe strada femei care nu au facut cunostinta pana acum cu o crema de fata (doamne, nu mai spun pasta de dinti sau deodorant, acelea sunt probabil irecuperabile) sau femei care combina gecile de fas cu cizme cu botul ascutit si toc cui, sau geci de fas cu genti imitatie de piele pline de strasuri si brizbrizuri. Numai cand ma gandesc la cata degradare si cata lipsa de bun gust exista in randul destul de multor femei, fara a avea vreo legatura acest lucru cu venitul castigat de fiecare si faptul ca 8 martie este ziua tuturor femeilor, chiar imi doresc ca aceasta zi sa nu ma vizeze. Pot sa ma lipsesc de ea. Ziua mea este de cateva ori pe an, dupa nume (Andreea si Ioana), dar cea mai importanta este ziua mea de nastere.
Le doresc oricum tuturor femeilor care au nevoie de o urare de 8 martie sa o primeasca de la cel de la care si-o doresc si le urez sincer tuturor sa se iubeasca si sa se respecte cat mai mult.

10 comentarii:

  1. Cred ca esti prima persoana pe care o aud ca nu-i plac florile. Eu cred ca sunt florio-dependenta irecuperabil :)) Bineinteles, imi plac anumite flori, in anumite aranjamente, dar asta este o alta poveste. Mie mi se pare ciocolata un cliseu si bani aruncati aiurea, deci suntem total complementare (da, stiu, sunt defecta - nu ma impresioneaza deloc ciocolata, decat cu mici exceptii - cateva sortimente, in anumite combinatii).

    PS1: Ai scris de 3 ori "tutror" in loc de "tuturor" ;)

    PS2: Sa ai o primavara frumoasa si sa ramai la fel de frumoasa :)

    RăspundețiȘtergere
  2. Clarra, am observat ca iti plac florile, se vede dupa blogul tau. Chiar ma gandeam, ca in perioada 1-8 martie cand casa mea s-a umplut de flori (am primit si eu si mama), recunosc ca mi-a atins o coarda sensibila, m-am bucurat sa le vad asa, multe, in fiecare camera ;) Nu pot ramane chiar de piatra.
    Multumesc pentru urari, esti draguta. Si multumesc si pentru sesizarea greselilor pe care le fac din repezeala.
    Iti doresc si tie o primavara "adevarata", cu mult soare.

    RăspundețiȘtergere
  3. PS: Pe ce data esti nascuta? Si eu sunt tot Gemeni, si vad ca avem aceeasi varsta :P

    RăspundețiȘtergere
  4. eu sunt pe 13 iunie 1983

    RăspundețiȘtergere
  5. O sa tin minte! Sunt mai mare ca tine :)

    RăspundețiȘtergere
  6. Apropo de cadouri originale de 8 martie, o prietena mi-a daruit o brosa handmade super haioasa - un bondarel cu o privire "inteligenta" ce tine o floare in mana. Mi-e asa de draga :)

    RăspundețiȘtergere
  7. Foarte dragut, genul acesta de cadouri venite din partea celor dragi sunt cele mai pretioase. Ştii ca si eu îţi spusesem de margele...Apropo, apreciez foarte mult postarea de pe blogul tau referitoare la cadouri in funcţie de tipologia mamelor, si oricum apreciez relaţia pe care o ai cu mama ta.

    RăspundețiȘtergere
  8. Multumesc :) A fost un articol de suflet. Eu ajung doar in weekend la parinti, mereu pe fuga, asa ca le e foarte dor de mine (in restul saptamanii stau in alt oras) si incercam sa valorificam la maxim fiecare moment petrecut impreuna.

    Si-mi place sa fac cadouri :)

    RăspundețiȘtergere