duminică, 28 martie 2010

Glossurile Maybelline

Prefer glossurile pentru buze, sau oricum rujurile foarte moi si glossy, nu rujurile mate, pentru ca mi se pare ca acestea imbatranesc, culorile sunt mult mai pretentioase, iar buzele trebuie sa fie in permanenta in cea mai buna stare pentru a folosi rujuri mate. Iar faptul ca pateaza dintii mi se pare si mai odios.
Am avut o gramada de glossuri de la o gramada de branduri. Imi aduc aminte cu placere de Artistry si Clinique (cred ca lumea o sa creada la un moment dat ca lucrez pentru Clinique).
Am o parere cvasi controversata despre glossurile de la Maybelline. Am avut pana acum Watershine pe care mi l-am ales exclusiv pentru ca imi placea nuanta Crystal Dune, genul acela bej nude, combinat cu aspectul glossy uniform si Watershine Volume XL, nuanta Nude Up, care insa este un pic cam prea rozacee pentru gustul meu, dar pe care l-am ales pentru volumul pe care il promitea. Si cum intotdeauna mi-am dorit sa am buzele cu un pic mai mult volum, ba chiar m-am gandit sa mi le injectez, iata ca m-am decis sa il incerc, asta pana la masuri mai extreme.

Watershine Gloss, mie imi place sa il numesc un gloss de poza, pentru ca este potrivit exact atat cat sa faci o poza, imediat ce a fost aplicat. Se aplica foarte usor, foarte uniform, textura lui este superba, dar daca mai pui ca inainte sa iesi din casa dupa ce ai aplicat glossul, mai trebuie sa te si incalti si sa iti pui haina pe tine, ei bine deja e schimbat, nu mai are acelasi aspect si in principiu nu este absolut deloc rezistent. Nu sunt genul care "mananca" rujul, glossul sau balsamul de pe buze, convietuim de minune impreuna, de obicei, dar acesta pur si simplu se evapora, in scurt timp. Culoarea pe care am gasit-o este totusi superba si il folosesc din cand in cand, mai ales daca imi fac ochii black smokey eyes. Este important ca la finalul machiajului, cand m-am uitat in oglinda sa fiu multumita de rezultat per ansamblu, iar acesta sa imi confere starea aceea de incredere si siguranta in mine. Nu mai conteaza daca ies pe usa cu aceasta stare si cu buzele mult diluate fata de momentul aplicarii glossului.

Watershine Volume XL este un gloss cu siguranta foarte nociv, iar adeptele ingredientelor naturale ar trebui sa arunce cu apa sfintita pe el. Dupa aplicare lasa buzelor o senzatie destul de puternica de amorteala, acestea par practic anesteziate, se simt efectiv furnicaturi in ele, iar apoi parca nu mi le mai simt. Ofera intr-adevar un efect de volum mai bun decat alte glossuri, chiar si decat alte glossuri care promit asta, fara ca rezultatul sa fie totusi incredibil sau nenatural. Gloss-ul este mult mai rezistent pe buze decat Watershine, insa gama de culori nu este foarte ofertanta.
O combinatie mult mai buna ar fi consistenta si compozitia acestuia cu culorile nenumarate de la cel Watershine, dar probabil exista un motiv pentru care nu s-a realizat acest lucru.

5 comentarii:

  1. Eu prefer rujurile mate sau glossy. Nu-mi plac gloss-urile pt ca las stampile peste tot pe unde pun gura: cana, sticla, tigara, buze iubit :))

    RăspundețiȘtergere
  2. Eu prefer rujurile mate sau usor sidefate. Gloss folosesc rar - am doua nuante care-mi plac mult (un roz culoarea buzelor, fara pic de sidef si un maro-caramel). Nu stiu de ce dar nu-mi plac deloc gloss-urile pentru volum care-ti amortesc buzele (am avut in trecut o pareza care-mi amortise mana cu totul pentru cateva saptamani bune, asa ca am ramas cu sechele).

    Am testat si eu Watershine si tot asa, am fost foarte dezamagita cand am vazut ce prost sta la capitolul rezistenta.

    Cel roz pe care il am e foarte bun si e de la Avon - Cinthya Rowley, dar din nefericire nu se mai fabrica :(

    RăspundețiȘtergere
  3. Iulia, eu ador un ruj nude pe care l-ai postat pe blogul tau relativ recent. Este superb. Nyx Circe. Multumesc pentru descoperire.

    RăspundețiȘtergere
  4. Clarra, si mie imi plac glossurile de la Avon. Sunt atat de rezistente cat poti sa ceri de la un gloss, adica niciodata cat un ruj bun, asta recunosc. Imi plac si mie rujurile/ glossurile culoarea buzelor, dar exact stralucirea si uniformitatea de culoare care trebuie. Am insa alergie la a cere in magazine culoarea PIELII la un ruj si a mi se oferi culoarea BUZELOR. Ce e atat de greu? Si de fapt nu cer eu, doar cedez insistentelor "Va pot ajuta cu ceva?" Nu iti vine sa iti smulgi parul din cap?

    RăspundețiȘtergere
  5. Andreea, cred ca ar fi bine sa specifici vanzatoarelor ca vrei un ruj BEJ, culoarea pielii, pentru ca ele din inertie tind sa-ti dea un ruj in culoarea pielii buzelor.

    RăspundețiȘtergere