sâmbătă, 1 mai 2010

Scott Barnes Make up Artist


Am inceput sa urmaresc tutoriale de make up pe Youtube, pentru ca desi sunt multumita cu ce imi pot fauri pe propriul ten, cu siguranta intotdeauna este loc de mult mai bine. Urmaresc tutoriale basics despre aplicarea cremei de fata, a fondului ten sau a blushului pana la chestii foarte sofisticate cum ar fi smokey eyes sau blending-ul in general.
L-am descoperit astfel pe Scott Barnes care are cateva tutoriale si sfaturi extrem de utile. Este make-up artistul lui Jennifer Lopez si are si o linie proprie de cosmetice. Modelul pe care l-a folosit pentru tutoriale este de asemenea, o blonda foarte frumoasa.
Scott este absolut adorabil si forte talentat si haios pe alocuri.
Adevarul este ca sunt placut impresionata de ceea ce ofera internetul in zilele noastre si cate chestii utile pentru orice femeie se pot gasi. In conditiile astea, cunosc cateva femei care nu au absolut nicio scuza. Nici eu nu as fi crezut acum cativa ani (putini) ca voi deveni atat de addicted. Acum nu ma vad o zi stand departe de tastatura sau macar de internetul pe telefon.

Un comentariu:

  1. hehe am si eu o pudra de la Scott Barnes si o lotiune bronzanta.de care am fost multumita.

    RăspundețiȘtergere