sâmbătă, 22 mai 2010

Ivatherm demachiant lotiune micelara


Mi-a starnit curiozitatea extrem de tare cand am vazut articolul Camelcutzei referitor la lotiunea micelara de la Ivatherm. Am cautat ceva vreme si iata ca am gasit revista The One din luna mai care oferea acest produs la un pret intr-adevar foarte bun. Mi-a placut foarte mult review-ul Cameliei si m-a impresionat ce a scris ea despre acest produs, astfel incat am fost extrem de curioasa sa il incerc.
Si totusi m-am convins inca o data cate controverse poate starni un produs cosmetic si cat de diferit actioneaza de la un ten la altul.
Nu imi place! Este intr-adevar un demachiant foarte delicat si destul de catifelat, insa demachierea cu el este un chin. In ciuda faptului ca nu este deloc agresiv cu pielea si mai ales cu zona ochilor, nu mi se pare deloc un produs eficient. A fost cumplit de greu sa curat mascara si tusul Astor si dermatograful Revlon si chiar si fondul de ten Estee Lauder, care au intr-adevar pigmenti destul de puternici si cred ca chiar si in final tot a mai ramas o dunga negricioasa sub ochi, pe pleoapa de jos. Asta m-a enervat la culme. Produsul nu este insa deloc iritant, dar nici nu mi se pare normal sa folosesc 5 dischete demachiante care balteau pe ambele parti in lotiune pentru o simpla demachiere, e adevar in urma unui machiaj complet...Sunt curioasa cat o sa ma tina sticluta, pentru ca am de gand sa o consum pe toata, e ok, insa sub nicio forma nu imi voi achizitiona vreuna. Pana la urma e ok ca senzatie pe ten, dar nu am de gand sa imi pierd rabdarea la infinit cu dmachierea si cu toate astea sa raman cu dare de dermatograf sub pleoape de parca mi s-ar fi pigmentat pielea permanent...Practic, ca rezultat in jurul ochilor, nu este nicio diferenta intre acest produs si demachiantul de ochi de la Nivea, doar ca acesta din urma este mult mai agresiv si lasa senzatii de usturime si puternic discomfort asupra ochilor, dar finalitatea din punct de vedere al demachierii este aceeasi. Demachiantul de la Elmiplant mi se pare infinit mai bun prin prisma faptului ca este la fel de catifelat, dar mult mult mai eficient.
Ivatherm miroase intr-adevar senzational, dar din pacate nici pe post de parfum nu il pot folosi...

14 comentarii:

  1. Sincera sa fiu, mie mi-a placut ca era bland. Am incercat multe demachiante de ochi si fiecare ma facea sa bazai, la fel si cremele de ochi. Asta e singurul care m-a demachiat fara plansete, dar nu l-am incercat in conditii de tus:). Oricum, nu prea folosesc eu tus, si cum am de gand sa ma fac blonda, cred ca va mai dura ceva pana il folosesc.

    RăspundețiȘtergere
  2. Ce dragut, te faci blonda... :) Da, in niciun caz sa nu folosesti tus! E bland, asa e, asta am recunoscut, dar imi pune si rabdarea la incercare. Oricum nu imi pare rau ca l-am incercat si tie, oricum felicitari, mi-a placut foarte mult review-ul tau referitor la el, si asta fara legatura cu produsul in sine, dar tu m-ai determinat sa il incerc.

    RăspundețiȘtergere
  3. Buna Andreea, daca ai tenul deshidratat dar si gras(cum e posibil?) pot folosi lotiunea tonica? si daca da, la ce ajuta ea practic. Cu admiratie Ica

    RăspundețiȘtergere
  4. Ica, majoritatea lotiunilor tonice sunt adaptate in functie de tipul de ten. Ele se folosesc pe dischete demachiante imediat dupa demachiere si au rolul de a indeparta resturile de demachiant sau alte impuritati. Purifica tenul si il pregatesc pentru crema. Eu folosesc lotiunea Clinique, asa cum am mai spus in nenumarate randuri, iar pe langa tot ceea ce face o lotiune tonica, pot sa iti spun ca senzatia lasata de cea de la Clinique nu se compara cu nimic altceva - e o senzatie unica de curat si o usoara senzatie de strangere.
    Daca ai tenul gras si in acelasi timp deshidratat, eu ti-as recomanda o lotiune pentru ten gras sau cel mult o lotiune pentru toate tipurile de ten. Problema deshidratarii o poti trata cu ajutorul apei termale - folosita ori de cate ori iti amintesti, sau dimineata si seara sau cu o crema hidratanta adaptata tenului gras.

    RăspundețiȘtergere
  5. Nu am incercat lotiunea micelara de la Ivatherm, insa da pe cele de la Bioderma, Sensibio si Sebium H2O. In mai multe randuri, le-am acordat mai multe sanse. Imi imaginez ca trebuie sa fie cam la fel...cu mici diferente poate, insa nu cred totusi atat de discrepante.
    Mi se par agreabile, delicate, insa nici mie nu mi-au placut din aceleasi motive expuse si de tine. Pur si simplu aveam impresia ca nu curata perfect machiajul, desi foloseam din abundenta. Tot mai safe (adica fara nici cea mai mica urma ramasa de fdt sau mai stiu eu ce) si reconfortant ma simt cu un gel de curatare.
    Insa pentru zona ochilor, am ramas fara arsenal de demachiere a rimelului, tusului de pe pleoapa superioara si fardului ocazional. Ai vreo recomandare? Tocmai mi s-a terminat un Elmiplant, in sticluta portocalie, insa nu am fost prea entuziasmata, mai mult imi placea cel vechi, cu unt de shea, care nu se mai comercializeaza. Mult mi-au placut cele de la Uriage, m-as reintoarce la ele, dar pe de alta parta as incerca si ceva nou. :)

    RăspundețiȘtergere
  6. Alexa, mie mi-a mai placut demachiantul de ochi de la La Roche, dar eu sunt fan al poduselor lor si chiar si demachiantul de ochi de la L'Oreal, insa este adevarat ca pe vremea acea nu foloseam tusul sau dermatograful pe care le folosesc acum si mi se par cumplit de greu de curatat. O parere buna aveam si despre cel de la Nivea, insa cand am vazut ca nu poate curata tusul de la Astor, ba chiar imi pigmenteaza aproape definitiv pleoapa am simtit ca o iau razna...Asa este, nici eu nu am gasit un demachiant de ochi ideal, si de asemenea l-am mai dat uitarii pe cel de la La Roche Posay ca sa tot incerc produse noi. O sa tin cont si o sa il incerc si pe cel de la Uriage.

    RăspundețiȘtergere
  7. Mie nu mi-a placut deloc aceasta lotiune. In afara faptului ca nu demachiaza bine, tenul meu a facut alergie de la prima aplicare. M-am gandit sa nu fie doar o coincidenta asa ca am lasat tenul sa-si revina si am incercat din nou. La fel. Ma intorc la uleiul meu de migdale.

    RăspundețiȘtergere
  8. Anda, îmi pare rău sa aud asta, sper ca eşti ok si nu a lăsat urme...Iata încă o data ca pana si cele mai "sănătoase", dermato produse nu sunt chiar asa. Acum nu îl mai atingi de fata ta, nu-i asa? Îl poţi folosi la curatat pensule si buretei

    RăspundețiȘtergere
  9. Pareri bune am mai auzit despre demachiantul bifazic de la Yves Rocher. Hmm maine o sa ma duc in explorari, dar s-ar putea sa raman tot la Uriage, e asa bland si cremos, ca o atingere de petale pe fata.
    L'Oreal si Nivea am incercat si eu, au fost average. De la La Roche Posay, am avut insa doar creme...o sa ma uit si de demachiant.

    RăspundețiȘtergere
  10. Si eu am lotiunea micelara tot de la revista. Sunt de aceeasi parere cu tine, la machiajul ochilor nu face fata absolut deloc. In schimb am pastrat-o sa-mi demachiez fata si e super pentru asta.
    Am si lotiunea demachianta Ivatherm ce a fost la Unica. Nu ma incanta.Iar daca insist un pic ma ustura ochii.
    Eu in schimb cu Nivea m-am inteles extraordinar. Era unul in ambalaj albastru si era singurul care nu m-a facut sa ma usture ochii oricat as fi insistat.Nu l-am mai luat de mult timp pentru ca am tot experimentat tot felul de demachiante. Dar cred ca ova fi urmatorul ce-l voi cumpara, gata cu experimentele :D

    RăspundețiȘtergere
  11. Anda, chiar ma gandeam si eu la asta. Tot imi place sa experiemntez si chiar daca sunt 100% multumita de un produs, zici ca sunt in cautarea mai mult ca perfectului.

    RăspundețiȘtergere
  12. m`am impacat bine cu demachiantul aslavital,si de cateva luni cu gerovital h3 evolution.Acesta din urma mi se pare minunat.Indeparteaza repede si eficient machiajul,este foarte delicat cu pielea,nu ramane senzatie lipicioasa.Nici daca intra in ochi nu ustura:)).Sunt purtatoare de lentile de contact deci sunt destul de "pretentioasa" in cazul demachiantelor.Costa 32-35 de lei si are 100 ml(cam mic).Vi`l recomand!E foarte fain ca e prevazut cu pompa.

    RăspundețiȘtergere
  13. Ira, multumesc pentru recomandare! :)

    RăspundețiȘtergere