sâmbătă, 20 februarie 2010

Samponul Pantenne


Parul meu este gras, se ingrasa la 3 zile si ma spal pe cap de 2 ori pe saptamana si nu suport sfaturile si explicatiile de genul ca daca m-as spala mai rar parul meu nu s-ar mai ingrasa asa...
Acum cativa ani am folosit o perioada indelungata Pantenne Clarifying si clar a fost cel mai bun sampon pe care l-am folosit in toata viata mea. Da, stiu, contine SLS, da, am auzit de cazul nefericit al acelei femei care a ramas fara par, dar eu ador acest sampon, in fond, hei...sunt o gramada de produse de beauty care contin o serie de substante cu potential alergic, dar atata timp cat pe fiecare dintre noi nu actioneaza in acest sens, si mai mult decat atat fac foarte mult bine, este in regula. Am renuntat acum cativa ani la samponul Clarifying in favoarea altor sampoane, din gama Pantenne sau Elseve sau Satinique, pentru ca desi imi rezolvase problema sebumului de la radacina, astfel incat parul meu cred ca ar fi aratat onorabil si dupa 10 zile (persoanele cu par gras nu pot visa macar la asa ceva), imi afectase foarte rau radacinile, erau incredibil de uscate.
Acum parul meu se ingrasa din nou si am ales din nou din raft samponul Clarifying, iar Pantenne a venit in ajutorul meu si cu noile game de masti de par. Asa ca, o data la 2 saptamani folosesc pe varfuri masca de par hidratanta. Ma gandesc sa o utilizez mai des, insa pentru a nu imi priva parul de volum, ma gandesc sa intercalez utilizarea mastii intre cele doua reprize de samponare.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu