sâmbătă, 27 februarie 2010

Best eyeshadow - Dior 5 Couleurs


Sunt putine zilele din saptamana cand nu ma machiez deloc si o fac mai ales din comoditate, ca sa mai prind jumatate de ora de somn, sau pentru ca oricum ma trezesc fara niciun chef de nimic sau nemultumita de cum imi sta parul si atunci nu mai investesc timp si dedicatie nici pentru machiaj. Dar asta se intampla destul de rar, din fericire.
De obicei ma machiez ca la carte: de la crema de fata care se absoarbe rapid, fond de ten, lentile de contact, tus pentru pleoape, fard, creion dermatograf pe pleoapa de jos, fard pe pleoapa de jos, mascara, ruj sau glos. Nu am simtit niciodata nevoia sa mai folosesc pudra peste fondul de ten, iar de anticearcan nu se pune problema, pentru ca natura a tinut la mine. Nu folosesc nici blush, decat destul de rar, pentru ca ador fondurile de ten cu putere mare de acoperire si contrar preferintelor tutror, genul care cam arata "ca o masca", deci blush-ul ar fi tot ce mi-ar mai lipsi. Imi place sa cred ca am simtul esteticului si deopotriva pe cel al ridicolului.
Am fost intotdeauna exigenta cu fardul de pleoape. Imi plac culorile mai inchise (mov, albastru, chiar negru, cenusiu, maro cupru) pentru ca sunt bruneta si port lentile de contact albastre, si textura usor cremoasa - nu imi plac fardurile mate, dar nici cele integral cremoase, iar ca stil, de departe smokey eyes mi se pare adorabil si nu il voi considera niciodata demodat, indiferent care va fi valul.





Am descoperit recent fardurile Dior care mi se par senzationale, extrem de rezistente si cu o textura deosebita. Pana acum am stat maxim 15 ore cu fardul aplicat, fara niciun retus, iar acesta arata identic ca imediat dupa aplicare, fara sa se stranga vreun pic intre pliurile pleoapei, lucru la care chiar tin foarte mult.
Ador brandul Chanel - de la design, la bijuterii, parfumuri si make up, dar am fost surprinsa sa recunosc ca fardurile Dior detroneaza fardurile Chanel. Ma gandesc din nou la cat de multe idei preconcepute am in materie de beauty.
Oricum, pe acelasi podium cu aceste 2 branduri de farduri mai adaug fardurile Mac si Clinique. Inca ma rog sa "prind" ziua in care Mac vor fi si in Romania.

4 comentarii:

  1. Mda, arata bine, dar ce te faci daca esti ca mine? Mie nu-mi place sa ma machiez doua zile la rand cu aceleasi culori. Sunt dependenta de culori. Multe culori. Dior m-ar falimenta.

    RăspundețiȘtergere
  2. Mda, asa este, sunt foarte scumpe. Momentan este singura trusa Dior pe care o am (Mystic Jade) si din ea am folosit pana acum cel mai des doar 2 culori din 5...Si eu am destul de multe culori, branduri diferite, dar am observat si ca am obiceiul sa imi cumpar aceasi culoare, aproape aceasi nuanta de la branduri diferite. Asta nu e deloc bine pentru bugetul meu, dar de, in materie de beauty (mai ales), la noi femeile, nu primeaza ratiunea.

    RăspundețiȘtergere
  3. buna
    intrebare ( poate cam stupida..dar nu stiu nimic despre subiect) :intai te machiezi si apoi iti pui lentilele sau invers?
    exista si restrictii in privinta machiajului daca porti lentile?
    si eu vreau sa-mi iau, dar numai de vedere nu si de schimbare a culorii.recomanzi vreo marca?
    mersi frumos.
    spor la bloguit.

    RăspundețiȘtergere
  4. Korydeea, te rog citeste toate postarile mele referitoare la lentilele de contact, dar in special ultima mea postare. Iti recomand lentile Bausch and Lomb, sunt cele mai bune. Cel mai bine ar fi sa mergi la un medic oftalmolog fara interese comerciale - vezi patania mea cu Optinova.
    Referitor make up vs lentile, nu exista nicio restrictie.
    La momentul cand scriam acest post, aplicam lentilele dupa fondul de ten, dupa care incepeam machiajul ochilor.
    Intre timp, insa am inceput sa folosesc pensule, primer, sa incerc machiaje sofisticate, si, in special din cauza pensulelor, sare fard de pleoape si pe lentile, daca acestea au fost aplicate in prealabil, iar sentumentul este foarte neplacut si ar trebui date jos si reaplicate. Din acest motiv, acum imi pun lentilele dupa ce ma machiez sau inainte de aplicarea mascarei, care este ultima etapa in machiajul ochilor.
    Multumesc pentru urare :)

    RăspundețiȘtergere