duminică, 30 ianuarie 2011

Crema de fata - Guerlain Super Aqua Day


Am primit aceasta crema de Craciun de la o mare fana a produselor Guerlain si am asteptat sa imi termin crema mea Avene pentru a o inaugura.
Pot sa spun despre ea ca imi place, dar nu cine stie ce..., are un nivel optim de hidratare cam pentru orice fel de ten, desi eu as fi preferat o putere mai mare. Este fina, se intinde foarte usor, nu are un miros prea grozav, doar acceptabil. Este super ca are o spatula micuta pentru a lua crema din borcanel si a o aplica pe fata. Acesta este un lucru care lipseste la majoritatea cremelor ambalate in acest fel, disponibile in mass market. Nu prea imi place insa ambalajul - capacul acela este cam manelistic si nici nu este foarte ergonomic.
Desi este o crema de zi, eu o folosesc seara si imi asigura un nivel ok de hidratare pana a doua zi, cand oricum aplic alta crema pe fata inainte de fondul de ten. Nu as recomanda-o celor care vor sa o aplice inaintea fondului de ten, nu este o crema potrivita pentru asta, desi este o crema de zi. Mie de exemplu, (si am mai auzit inca o parere similara) imi iese prin piele dupa circa jumatate de ora. Aparent se absoarbe rapid, se intinde perfect, insa la scurt timp tenul devine gras si "transpirat" si asta in conditiile in care nu mi se pare ca hidrateaza cine stie ce...va dati seama ce dezastru sa se intample asta sub stratul de fond de ten.
Per total, este o crema destul de ok, dar pe mine nu m-a convins. Avene mi se pare mult mai buna, desi ma tot tenteaza sa incerc Clarins Creme Eclat du Jour.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu