vineri, 24 decembrie 2010

Minunatul meu cadou de Craciun

Le urez tutror dependentelor de beauty, tutror celor carora un micut produs preferat de beauty le face sa tresara, sa aiba parte de cadouri de Craciun care sa le aduca atata bucurie si emotie cum mi-a adus mie cadoul meu de Craciun.
Iar eu ii multumesc "Mosului" meu ca a ajuns sa accepte cu atata intelegere pasiunea mea destul de costisitoare.


Fond de ten Studio Sculpt - NC 25
Schimmer Blush - Sweet as Cocoa
Fard de pleoape - Beauty Marked
Ruj Satin - Myth

8 comentarii:

  1. Merg de minune folosite impreuna! Sa le folosesti cu placere si iti urez Craciun fericit si sa te bucuri alaturi de cei dragi!
    Te pup!

    RăspundețiȘtergere
  2. hihi, sa te bucuri de ele! Superbe alegeri! Sarbatori Fericite! :*

    RăspundețiȘtergere
  3. Dia, multumesc foarte mult pentru urari si incurajari. De abia astept sa le inaugurez - maine, in ziua de Craciun. Sarbatori fericite si tie!

    Anca, inca iti sunt recunoscatoare ca de la tine am aflat prima oara vestea cea mare, ca iata, acesta va fi cadoul meu de Craciun.
    Sarbatori fericite si tie!

    RăspundețiȘtergere
  4. Si eu am primit primer si pigment de la MAC! sa le folosesti cu placere!

    RăspundețiȘtergere
  5. Inspirat cadou!
    Intrebarea este daca Mosul a stiut singur ce sa iti aduca...sau le-ai ales tu :D

    RăspundețiȘtergere
  6. Katyna, le-am ales impreuna, dar chiar si asa surpriza a fost imensa. "Mosul" de unul singur s-ar fi priceput sa ia doar farduri de pleoape, la fond de ten sigur nu s-ar fi bagat

    RăspundețiȘtergere
  7. Ce Mos darnic si bun! abia astept si review-urile, in special la ruj si la blush! p.s.: ai un tag la mine pe blog!

    RăspundețiȘtergere