sâmbătă, 18 decembrie 2010

Leapsa: Cand eram mica...

Am primit cu mare drag de la Clarra cateva teme si promit sa ma achit de ele.
Cred ca, din pacate, aceasta leapsa va fi una tare neinteresanta pentru cele care ma citesc.
1. Ce raspundeai la intrebarea: ce vrei să te faci cand vei fi mare?
Paaai...am trecut ca orice copil prin invatatoare, profesoara, cantareata, doamna care sta la birou si iata ca am ajuns in cele din urma domnisoara care sta la birou, dedicata marketing-ului. Insa destul de tarziu, incoace, nu se mai pune "cand eram mica", mi-am dorit foarte tare sa devin medic veterinar, numai ca apucasem deja pe drumul economiei si matematicii si oarecum visam la o cariera pe tocuri si cu camasi albe si iata, ca s-a dus visul de a vindeca animalute. Oricum nu eram prea potrivita pentru asta. Iubesc animalele enorm, dar nu suport sa vad suferinta lor, iar de multe ori suferinta lor este peste puterea unui om de a le vindeca. Probabil va fi cel mai mare regret al meu cand voi iesi la pensie...
2.Care erau desenele animate preferate?
Aici intram in partea plictisitoare, pentru ca am fost un copil atipic care nu putea fi lasat in voie la desene animate, pentru ca nu imi placeau deloc, ma plictiseau de moarte. Dar nu va faceti griji, am avut o copilarie foarte fericita si foarte rasfatata.
3.Care a fost cea mai frumoasa zi de nastere sarbatorita si de ce?
Hm! Nu imi amintesc cu exactitate, pentru ca nu m-a marcat o anume zi de nastere, si oricum mai toate erau la fel: in familie, tort, suflat in lumanari...ma simteam speciala, de ziua mea, mai ales, mai mult ca de obicei.
4.Ce jocuri preferate aveati?
Elasticul, si eu. Si coarda. Si ma jucam cu papusi. Adoram sa le fac haine din diverse materiale si sa le schimb intr-una - o data cand mergeam la cumparaturi, alta data la film sau in oras cu alte papusi sau cand stateam in casa (casa de papusi).
5. Ce iti doreai sa faci neaparat si inca nu ai reusit?
La fel ca si Clarra, nici eu nu merg pe bicicleta, insa nici nu pot sa spun ca mi-am dorit, ci doar ca nu am reusit...
Mi-as fi dorit sa fiu patinatoare pe gheata, iar acum nu sunt nici macar novice...Ma tin pe patine, fac doi pasi in 5 minute, insa am fobie de a merge la patinoar - este un chin, pentru ca am impresia ca toata lumea vine spre mine sa ma darame si sa treaca cu lama patinei peste mainile mele...Nu sunt sechele, sunt doar fantasme...
6. Care a fost prima pasiune sportiva si nu numai?
Nu am fost o fire sportiva, pentru ca ai mei nu aveau timp sa ma duca la vreun sport de performanta, m-au crescut in puf. Saream coarda, iar acum sunt invidioasa ca nu mai am nici pe jumatate din dexteritatea si flexibilitatea pe care le aveam...Si cum spuneam, imi placea patinajul artistic la nebunie, dar a fost doar un vis.
7. Care a fost primul cantaret/grup muzical preferat?
Prima caseta pe care am avut-o a fost cu Rod Stewart. Am mai tocit casete cu Queen si Albano si Romina Power. Iar la nivel de dragoste nebuna toata inima mea de adolescent apartinea celor de la Backstreet Boys si Savage Garden.
8. Cel mai frumos obiect cerut (eventual primit) lui Mos Craciun, Nicolae?
Am fost un copil foarte rasfatat, dar in acelasi timp destul de rational, astfel ca primeam intotdeauna cam tot ceea ce imi doream, si cum spuneam, dorintele mele erau in limita ratiunii.
Ofer aceasta leapsa tutror celor care isi amintesc cu duiosie de copilarie.

Un comentariu:

  1. Si eu am adorat de mica patinajul artistic... din pacate abia ma tin pe patine :P

    RăspundețiȘtergere