duminică, 11 iulie 2010

Blush de la Elf

Am descoperit si eu cu ajutorul atator colege de bloggarit, produsele de la Elf. Imi dau seama ca personal nu mi se pare deloc definitoriu un raspuns de genul "sunt multumita de produsul X avand in vedere pretul sau". Un astfel de raspuns nu ma multumeste deloc si nu ma face sa imi dau seama catusi de putin de parerea respectivului despre produsul X. Si totusi, de aceasta data pot sa exprim si eu cam acelasi lucru despre produsele Elf. Cel putin despre pensulele lor, pot spune ca m-au initiat in utilizarea pensulelor pentru machiajul ochilor, insa acum am inceput deja sa caut si alte pensule (mi-am cumparat deja o pensula pentru aplicarea fardului de la Sephora si sunt in continua diversificare).
Produsele pe care le-am incercat pana acum de la Elf mi se par mai bune decat foarte multe produse mult mai scumpe (in special farduri de pleoape sau glossuri de buze), dar pentru o evaluare corecta si pentru a evita genul de raspuns mentionat mai sus, ar trebui sa imi pun problema pana la ce pret as putea acorda unui produs Elf astfel incat sa il consider un pret optim. In mod sigur mult mai mult decat clasicul 8 lei. Cu timpul cred ca voi scrie despre fiecare produs in parte incercat pana acum.
Momentan ma gandesc la blush-urile lor. Am incercat pana acum nuantele Coy si Bronzed, asta in conditiile in care nu am fost tocmai o consumatoare impatimita de blush. Foloseam o gramada de produse cosmetice la un machiaj si nu ma apucam sa ma machiez daca nu realizam un machiaj ca la carte, cu tot ceea ce trebuie; insa nu stiu de ce, asupra tenului ma cam opream la fondul de ten, fara sa mai finisez cu blush. Asta de cele mai multe ori. Am avut insa si experientele mele cu blush-ul. De ceve vreme, insa, am inceput sa abuzez de acest produs, fara sa exclud ca si cauza faptul ca am gasit un blush de care sa fiu multumita.

Imi place faptul ca sunt foarte usor de dozat culorile, nimic complicat. Am intalnit destul de multe produse la care dintr-o aplicare extrem de usoara, rezultatul era incredibil de strident sau produse care dimpotriva, la o aplicare usoara erau invizibile, iar in incercarea de a persevera cu aplicarea produsului respectiv, deja dadeam in extrema cealalta. Stiu, recunosc ca de vina poate fi si experienta sau mai degraba lipsa ei. Insa blush-urile de la Elf chiar mi se par usor de aplicat si pot sa obtin un aspect multumitor. Imi place foarte mult ca rezista foarte bine pe ten si nu isi schimba deloc aspectul pe parcursul zilei, asa ca ne-am imprietenit foarte bine. Il aplic cu pensula pentru blush de la Sephora, primita cadou o data cu inaugurarea cardului Sephora si este chiar ok.

Ceea ce as putea sa reprosez blush-ului Elf este faptul ca este foarte fainos, se faramiteaza imediat in cutiuta lui, care oricum are un sistem destul de ciudat de deschidere, prin culisare pe orizontala. Asta presupune sa fiu atenta la cantitatea de fard care se ia pe pensula si sa suflu excesul inainte de aplicarea pe fata.

10 comentarii:

  1. Eu am 3 nuante, bronzed, shy si glow. Toate sunt ffff dragute, insa glow imi face ochii sa straluceasca si e preferatul meu:D

    RăspundețiȘtergere
  2. Buna!Ai putea descrie te rog cum e nuanta "Coy" si daca nuantele pe care le ai seamana cu cele de pe site?Sau sunt mai inchise sau deschise?Multumesc.adriana

    RăspundețiȘtergere
  3. Adriana, eu am fost multumita de nuantele comandate, fata de cum le-am vazut pe site, nu mi s-au parut discrepante. Nu prea poti compara optim un fard fizic fata de cum il vezi pe un monitor, pentru ca in primul rand e diferenta majora de textura. Si, mai in gluma, mai in serios, culoarea si pe monitor difera de la un monitor la altul si in functie de setari... :P Ti-am spus, intensitatea culorii mi se pare oricum foarte simplu de dozat pe ten, spre deosebire chiar de alte blush-uri.
    Nuanta Coy este un fel de roz, insa nu tipul bombonica, ci mai inchis.

    RăspundețiȘtergere
  4. Deci pana la urma te-ai imprietenit si cu blush-ul :)
    Mie imi place de la ELF batonul de fata 3 in 1 de la ELF. Eu il folosesc pe post de bronzer - eu am tenul dechis la culoare, cu subton bej, iar nuanta Toasted mi se potriveste de minune - imi da o tenta de bronz sanatos si luminos - il aplic pe pometi si pe frunte, in lateral, si zici ca tocmai m-a prins soarele - ofera un efect foarte placut si natural.

    RăspundețiȘtergere
  5. Clarra, da, ma imprietenesc cu blush-ul :) Si eu am un baton 3 in 1 de la Elf, il luasem pe post de ruj nude, nuanta cea mai deschisa, insa nu este deloc ceea ce imi doream de fapt. Este gros si foarte alb, dar il folosesc pe post de primer pentru buze. Tu cu ce aplici continutul batonului pe pometi - cu pensula sau pur si simplu?

    RăspundețiȘtergere
  6. Eu il aplic cu degetele - il intind usor, pana se amesteca bine cu fondul de ten.

    RăspundețiȘtergere
  7. Buna, Andreea!

    N-am mai avut experiente cu elfi pana acum :D, insa si mie imi face cu ochiul blush-ul e.l.f., nuanta "Glow", precum si "Mineral Infused Primer", disponibil pe site-ul din UK la doar 6 lire!
    Ceea ce voiam sa te intreb este daca produsul este shimmery sau mat (as prefera cea de-a doua varianta). Sau poate textura difera in functie de nuante?

    Multumesc, te pup! :)

    RăspundețiȘtergere
  8. Mada, eu am nuantele Coy si Bronzed. Nuante Coy este aproape mata, dar nu chiar 100%, are un minim de sidef, pe cand nuanta Bronzed este clar shimmery. Nuanta pe care o vrei tu, imi suna mai degraba a fi shimmery, dar este doar o parere. Imi pare rau ca nu pot sa te ajut. Mai scrie-mi, totusi :)

    RăspundețiȘtergere
  9. Ok.. Deci eu nu ma prind deloc cum se deschide blushul de la ELF :|

    RăspundețiȘtergere
  10. Ok.M am prins.Imi cer scuze. Noroc cu comentariul tau ca altfel mai stateam 3 l;uni inainte sa reusesc sa-l deschis.
    A fost de folos : )

    RăspundețiȘtergere