joi, 17 iunie 2010

Serialele mele preferate

Primesc cu mare drag o leapsa de la Somonica Sim in care ma gandesc la serialele pe care le urmaresc cu drag.
Adevarul este ca imi petrec cea mai mare parte a timpului liber uitandu-ma la seriale si filme.

In prezent si pe loc fruntas in top se afla House MD. M-am lasat cu greu convinsa sa ma uit la acest serial. Mi se parea cumva un cliseu, toata lumea se uita la el, toata lumea il adora si spunea cat este de special. Inclusiv febletea mea, Mircea Badea. Si, ei bine, da, merita din plin. Tipul este extraordinar, iar daca va intalniti cu el spuneti-i ca vreau sa il scot la un suc. Personajul este adorabil, poantele sunt excelente si savuroase, insa ma tin departe de ipohondrie, cazurile strict medicale chiar nu ma sperie peste masura si nu ma inspaimanta.

Ma uit la Neveste Disperate, cu fidelitate, inca de la primul sezon. Este inca un serial sauros si foarte "pentru femei". Nu pentru niste femei cu picioarele pe pamant, dar tocmai de asta e atat de special. ma bucur sa cunosc chiar si barbati care sunt telespectatori fideli ai serialului.

Ma uit la Lost, again un serial la care "cine-nu-se-uita?". Recunosc insa ca sunt cam in urma cu ultimul sezon, dar asta pentru ca i-am acordat credit lui House, pe care l-am luat recent de la primul episod, iar in prezent bag din greu sezonul 4.

Am urmarit tot serialul Friends, dar vorba lui Sim, it's a classic...

Am urmarit cu mare placere Dirty Sexy Money. Mi-a placut fantastic de mult serialul acesta de familie corporatista americana, insa din pacate a fost anulat inainte de finalizarea celui de-al doilea sezon...

M-a mai surprins foarte placut serialul Breaking Bad, dar recunosc si aici sunt in urma cu sezonul in curs, dar asta si pentru ca prefer sa se adune mai multe episoade pe care sa le vad ulterior, mai multe deodata. Este povestea unui profesor de chimie, familist, care afla ca sufera de cancer pulmonar, preocupat de soarta si conditia familiei sale, a copilului pe cale sa se nasca si a celui deja adolescent cu handicap. Ajunge sa faca niste lucruri ilegale, dar care, cumva, in conditia lui aproape nu sunt deloc de condamnat.

Si, tot un serial in curs pe care il urmaresc si mi se pare deosebit de interesant, este Flash Forward. Povestea aceasta paranormala, are pe langa intriga sa de baza o serie de povestioare inchegate, deosebit de interesante, iar soarta personajelor devine foarte interesanta pentru firul serialului.
Dau leapsa mai departe Clarrei, Andreei, Roxanei Costea si Vioricai ghe.
Astept oricum cu interes orice recomandari de seriale "misto", din partea tuturor.

5 comentarii:

  1. din lista ta de seriale cel mai mult imi plac lost si flash forward.
    le-am vazut in intregime pe amandoua si nu-mi vine sa cred ca ambele s-au terminat. lost-ul s-a oprit dupa sezonul 6, iar flash forward a fost anulat :( ...

    RăspundețiȘtergere
  2. Cris, ce veste mi-ai dat :( Nu ştiam de Flash Forward, ce păcat, asa mă enervează cand fac chestii din astea... La fel s-a întâmplat si cu Dirty Sexy Money...

    RăspundețiȘtergere
  3. Trebuie sa incep sa ma uit si eu la Dr House ca prea laudat e :D

    RăspundețiȘtergere
  4. Sim, da, chiar este fantastic. Cum spuneam nici pe mine nu ma tragea inima, serialul a devenit aproape un cliseu, dar chiar merita.

    RăspundețiȘtergere
  5. Si mie imi place mult Dr House. Promit sa-mi fac timp sa preiau si eu leapsa ;)

    RăspundețiȘtergere