duminică, 6 iunie 2010

Pentru sufletul meu de femeie...

Ieri a fost ziua mea, am implinit 27 de ani. As fi preferat sa implinesc 23, insa asta este, timpul trece...
Nu e cazul sa o dau pe depresii, pentru ca oricum nu ma simt rau deloc. Pentru sufletul meu de femeie, ieri am primit cea mai frumoasa urare de la o colega de-a mea, care se pare ca m-a ghicit: "La multi ani! Sa fii mereu fericita, sanatoasa, iubita si...fitoasa..." Iata ca cineva ma intelege, ba chiar ma incurajeaza. De obicei uraraea este fix pe dos, nu? Nu pot sa descriu cum m-a atins la sufletul meu de femeie addicted si destul de beauty implinita, dar in cautare de make up de fite si care viseaza la geanta Hermes sau pantofii Louboutin, aceasta urare...Voi sigur ma intelegeti.
De maine chiar sunt in concediu, a sosit si clipa cea mare. Fara niciun pic de cinism, insa, le urez tutror celor care sunt inca in sesiune multa bafta. Eu personal le invidiez, nu am trait pana acum o perioada de rutina de zi cu zi mai frumoasa ca in facultate. Iar vara vine oricum pentru toata lumea :)

10 comentarii:

  1. La multi ani! (cu intarziere) Eu iti urez sa fii mereu fericita, sanatoasa si gingasa :) La capitolul "fitze" cred ca mai ai mult pana sa ajungi fitoasa... Esti prea delicata pentru asta.
    Iar in legatura cu varsta, bucura-te de ea, e o varsta frumoasa. Peste o saptamana o voi implini si eu... din pacate sunt atat de ocupata ca nici n-am timp sa ma bucur de ea.
    Iti multumesc din suflet pentru urarea anticipata, a fost o surpriza foarte placuta. Sa ai parte de un concediu cat mai placut!

    PS: Mi-e asa de ciuda, eu imi notasem ca ziua ta e pe 15 iunie, si am ratat sa-ti spun "La multi ani" cand trebuia... uffff :(

    RăspundețiȘtergere
  2. La multi ani si tot ce-ti doresti :)

    RăspundețiȘtergere
  3. La multi ani, cei mai frumosi, Andreea!!! Sa ne delectezi cu multe posturi de beauty si in continuare!

    RăspundețiȘtergere
  4. LMA! Sa fii fericita si iubita!!!

    RăspundețiȘtergere
  5. La multi ani!!! Multe bucurii si fericire! :*:*

    RăspundețiȘtergere
  6. La multi ani! Nu stiu de ce a avea grija de tine si a fi selectiva inseamna a fi fitoasa, dar daca e asa, sunt si eu fitoasa! Sa fii mereu fericita si tanara ca acum! pupici!

    RăspundețiȘtergere
  7. Multi ani frumosi Andreea. Ica

    RăspundețiȘtergere
  8. Va multumesc foarte mult pentru urari, inseamna foarte mult pentru mine si ma bucur ca am parte de atentia voastra.

    RăspundețiȘtergere