sâmbătă, 19 iunie 2010

Fardurile de pleoape Korres


Nu m-am putut abtine, si din vacanta in insula greceasca Santorini mi-am cumparat doua farduri de pleoape Korres, nuantele Metallic Grey si Pink. Produsele lor Korres
se gasesc in farmaciile lor, iar pretul variaza usor in functie de locatia farmaciei. Eu le-am achizitionat cu 10 euro fiecare.
Korres este marca bio de cosmetrice a Greciei, avand pretentia a fi cele mai environmentally friendly produse. Pentru cele carora chiar le pasa de acest lucru, mentionez ca fardurile acestea nu contin parabeni, desi mi se pare cu atat mai ciudat faptul ca termenul lor de garantie este de 36 de luni de la deschidere.
Din cate stiu eu, la noi se gaseste doar gama pentru par a produselor lor, inclusiv vopsele, insa in Grecia se gasesc si produse de ingrijire a pielii de la ei si chiar si toata gama de cosmetica colorata: de la fonduri de ten, pudre, blush, farduri, rujuri...
Am fost nerabdatoare sa incerc fardurile, insa pot spune ca nu m-au impresionat. Ma deranjeaza in primul rand ca nu au intensitatea culorii pe care mi-as dori-o. Si asta in conditiile in care le-am aplicat peste primer-ul Too Faced, care teoretic intensifica culoarea. Despre rezistenta lor, iarasi nu poate fi vorba sa o evaluez, pentru ca eu nu voi mai folosi de acum incolo vreun fard de pleoape fara primer, iar in aceste conditii cred ca un machiaj poate ramane impecabil si 2 zile.

Fardurile sunt ok insa sa fie utilizate pe post de fard umbra, de baza, neaparat blenduite cu o nuanta mult mai intensa, cred ca astfel voi obtine un rezultat extraorinar, inca nu le-am testat astfel pana acum, dar urmeaza. De asemenea, sunt ok pentru cele care urasc un machiaj strident si vor unul cat mai simplu; nu as spune nici natural, dar oricum care sa nu iasa in evidenta prea mult.
Cele doua farduri pe care mi le-am luat eu sunt sidefate, insa asa imi pareau toate nuantele lor, nu cred ca au vreo nuanta cu adevarat mata, asta poate din cauza ingredientului "mica". Nu imi pare rau ca mi le-am luat, cum spuneam sunt sigura ca le voi folosi, si in plus, era de datoria mea de femeie addicted sa incerc din comorile locale, indiferent unde voi calatori.
Dar, iata ca niste farduri de pleoape cu o culoare intensa trebuie sa contina chimie pura, nu ingrediente bio... :P

2 comentarii:

  1. se gaseste si o parte din gama de ingrijire a corpului + balsamuri de buze, rujuri... asta la Famous Brands Vitan ;)

    RăspundețiȘtergere
  2. Korres nu e bio, cel mult relativ natural. Brandurile bio grecesti sunt Bioselect, Olivellenic si BioPlasis, care se gasesc si la noi.

    RăspundețiȘtergere