marți, 21 februarie 2012

Colectia mea de glossuri

Nu mai scrisesem de atata timp pe blog, incat am si uitat de perioada in care am fost obsedata de glossuri. Am avut vreo 2-3 saptamani in care am achizitionat o gramada de produse pentru buze, mai ales glossuri, dar si stickuri tratament pentru hidratare. Numai asta visam zi si noapte, bine ca am scapat de obsesie.


In poza de mai sus sunt numai glossurile achizitionate recent, in perioada obsesiva.
1. Glossurile MAC Dazzleglass, unul transparent, Snow si unul maroniu. Cred ca sunt preferatele mele, desi au un imens minus - mirosul/ gustul. Nu am intalnit ceva mai ingrozitor. Atat de rau, incat uneori imi vine sa ma dau cu el, mai ales cand sunt la birou, dar cand ma gandesc la ce voi avea de indurat, ma apuca repulsia. De ce s-or fi chinuit sa ii adauge parfum, cand era mult mai simplu sa nu o faca? Si de ce in concentratie uriasa?
In rest imi place, mai ales ca si consistenta, se aplica uniform si lasa un luciu foarte frumos, dar destul de puternic. Si imi place si ca rezista. La un pahar de apa, rezista chiar excelent.
2. Estee Lauder High Gloss, nuanta Golden Goddess l-am luat de la Sephora in perioada reducerilor, cu circa 70 de lei. Imi place foarte mult nuanta, dar cam atat. In niciun caz nu isi merita banii. Nu se aplica deloc uniform, ca mai toate glossurile tip tub, cu acest sistem total nepotrivit. Am incercat sa il aplic si cu pensula, dar cu nimic mai bine. Nu imi place nici consistenta lui si aspectul pe care il ofera buzelor, tip ud. Consider ca nu merita nici macar pretul pe care l-am platit eu, daramite full price.
3. Deborah EuphoricShine il am de la Unica (parca). E destul de ok, nimic iesti din comun, noroc ca nuanta este discreta, adica nu este foarte intensa pe buze, pentru ca altfel nu mi s-ar fi potrivit. Nici "luciul" nu are o intensitate foarte buna, e ok pe post de produs discret.
4. Calvin Klein gloss imi place mult. Ca si aspect, nu chiar cat MAC, dar nici nu am ce sa ii reprosez. Nuanta pe care o am este un auriu, care face buzele usor nude. Imi place ca si consistenta.
5. L'Oreal Glam Shine l-m primit cu generozitate de la makeuponline.ro pentru testare. Nuanta nu mi se potriveste, dar pana la urma nu asta conteaza in testing a product. Imi place mult ca si consistenta. Adera foarte bine pe buze si are un aspect foarte frumos. Are particule sclipicioase care ofera un luciu placut. Datorita felului in care adera, are si o rezistenta foarte buna.
6. NYX Gloss si acesta imi place foarte mult, e aproape ca un ruj lichid - foarte consistent si cu o putere buna de acoperire, deci o nuanta destul de intensa pe buze.
7. Oriflame Gloss Booster este oribil, nu face nimic. Stiu ca am ales nuanta invisible pear, dar nu ofera nici macar un luciu cat de discret, ci doar aspect de buze ude.


Pentru protectia buzelor si impotriva aspectului crapat, in ciuda vremii oribile pe care am trait-o, am folosit Avene Cold Cream (cum naiba gasesc eu numai produsele tip tub pentru buze) si Dr. Organic cu Vitamina E. Cel din urma imi place enorm de mult. Emoliaza buzele excelent si le mentine moi. Cel de la Avene desi in tub este ca un gel, pe buze capata un aspect prea lichid si parca nu are puterea de a patrunde si oferi o hidratare chiar excelenta buzelor.

5 comentarii:

  1. Imi place foarte mult nuanta celui de la Estee Lauder, pacat ca nu se aplica bine. Am si eu un gloss CK de care sunt foarte incantata. Am observat ca este la reducere pe FragranceDirect, poate imi voi mari colectia cu o nuanta noua.

    Multumesc pentru recomandarea balsamului de la Dr. Organic! Momentan folosesc niste balsamuri care nu hidrateaza foarte bine si pe care trebuie sa le realpic din ora in ora pentru ca buzele sa nu mi se crape!


    Pupici!

    RăspundețiȘtergere
  2. Eu ma bucur ca ai revenit :) Am citit de problema ta cu dazzglass-urile MAC, am si eu cateva si nu ma deranjeaza mirosul, ba chiar imi place :) pe de alta parte, nici nu pot sa zic ca am probleme cu parfumurile puternice atata timp cat nu sunt extrem de dulci si greoaie.

    RăspundețiȘtergere
  3. Mie imi plac mult glossurile in nuante aprinse de rosu.

    RăspundețiȘtergere
  4. L'Oreal Glam Shine este un gloss extraordinar, rezista foarte bine pe buze si da o stralucire perfecta buzelor.
    Un gloss care iti lipseste tie de aici din lista ar fi cel de la Bourjois- Hi Tech , este o combinatie intre un ruj si un gloss pe baza de apa , foarte placut pe buze.
    Rouge Hi-Tech de la Bourjois este cel mai super gloss pe care l-am testat vreodata. Nu incarca buzele deloc, nici nu simti ca ai ceva pe buze dupa ce il folosesti ...
    Incearca-l si adauga-l in lista ta .

    RăspundețiȘtergere
  5. Si eu am o gramada de gloss-uri si din pacate nu reusesc sa le termin inainte de a expira

    RăspundețiȘtergere