vineri, 9 septembrie 2011

Am revenit din vacanta...

Sper ca voi incepe sa scriu muuuult mai des, recunosc, in ultima vreme am cam neglijat blogul, iar vacanta nu este unica scuza.
Cateva impresii de vacanta:
Orsova - un peisaj absolut fabulos, zona Cazanele Dunarii, extraordinar. Turismul in zona insa m-a dezamagit profund...Pur si simplu nu existau locuri unde sa mananci. Cel mult 3 terase obosite si cvasisalubre, in care nu era nimeni...Ne-am descurcat mergand treizecisiceva de kilometri pana in Drobeta, la Taverna Sarbului, care oricum este restaurantul meu preferat forever, si care in Drobeta are norocul de a fi situat pe malul Dunarii, intr-un peisaj senzational.


Baile Herculane - o statiune in paragina, care arata destul de deplorabil si neingrijit. S-a incercat construirea de pensiuni si hoteluri noi, ok, insa predomina hoteluri vechi lasate in paragina, terase triste si neingrijite. Am gasit totusi cateva locuri unde sa mananc, asta in conditiile in care as traduce fitele mele printr-un anumit standard de mofturi.
Noroc cu varful Domogled care ofera un traseu montan de mare exceptie si destul de dificil.


Statiunea Venus - litoralul romanesc nu ma mai poate surprinde si clar nu o sa semene vreodata inainte de apocalipsa cu Santorini, insa imi ofera un anumit grad de confort si cred ca se pot gasi alternative si pentru fitosi, mai ales in conditiile in care statiunea Neptun este destul de aproape.
Hotelul Afrodita este absolut fabulos, m-a impresionat extraordinar de tare. Camerele sunt imense comparativ cu hotelurile de pe litoralul nostru, iar baia de asemenea imensa, cat jumatate din camera. Micul dejun extrem de variat si bogat, hotelul primitor si o terasa extraordinara.
M-a impresionat foarte tare si portul turistic Mangalia. Arata foarte bine, este nou refacut. Cineva a avut grija sa scoata asta in evidenta prin mii de bannere triumfatoare pentru Ministerul Dezvoltarii Regionale si Turismului si Primaria Mangalia. Bravo! Bravo! Adevarul e ca pentru Romania...


Un comentariu: