sâmbătă, 14 august 2010

Estee Lauder EyeShadows. Anyone?

Ador trusa de farduri folosita in promovarea imaginii actuale Estee Lauder pentru look-ul Blue Dahlia. Nuanta aceasta de albastru mi se pare extrem de vibranta, insa nu la fel de electrica precum albastrul Sephora My Favourite Jeans, nuanta pe care o am si mi se pare adorabila, dar destul de stridenta.

Ma gandesc chiar sa imi achizitionez aceasta trusa, costa 42 de dolari pe site-ul lor oficial, insa sper sa o gasesc in duty free, desi fiind ultima colectie, slabe sanse. Oricum cred ca o sa achizitionez o trusa de tipul traveler kit a celor de la Estee Lauder, ma tenteaza de prea mult timp. Dupa cat de incantata sunt de FDT Max Cover, tind sa mai incerc si alte produse Estee Lauder. Si chiar si inca un argument in plus, Mac este brand din grupul Estee Lauder. Deci suntem demni de incredere sau ce?
Asa ca, astept cu mare interes pareri si sfaturi in legatura cu fardurile de pleoape Estee Lauder. So, please help!

Desi nu obisnuiesc sa adopt lookuri neutral sau "no make up" make up, pentru ca de obicei imi accentuez ochii, mi-a atras atentia si pofta o trusa cu nuante neutral, tot Estee Lauder, insa acestea chiar mi se par extraordinare.

4 comentarii:

  1. Eu am avut o trusa GWP acum cativa ani si mi-au placut foarte mult fardurile. Culori pigmentate, se intind bine si persista.

    RăspundețiȘtergere
  2. superba trusa! acum o sa am la ce ma gandi. chiar sunt culorile care imi plac la nebunie.

    RăspundețiȘtergere
  3. eu posed o trusa mai maricica de la Estee Lauder cu nuante neutre.
    Trebuie sa recunosc ca sunt adecvate pentru make up de zi,dar daca vrei sa iti accentuezi ochii,nu prea ai cum... Nu am incercat insa culori mai "tari' de la ei.

    RăspundețiȘtergere
  4. Andreea, multumesc mult pentru descrierea ta, înțeleg perfect ce vrei sa spui, dar intr-adevăr poate sa depinda de nuante. Voi încerca totuși la un moment dat fardurile lor.

    RăspundețiȘtergere