joi, 11 martie 2010

Tendinta make up nude


Am vazut o gramada de review-uri, clar si in acest sezon ramane in trend nude make-up, o bucurie pentru cele carora le place sa se machieze foarte natural, desi e un machiaj destul de elaborat si deloc usor de obtinut.
Eu nu am putut niciodata sa abordez acest gen de machiaj, desi pot spune ca la nivel de poza imi place la foarte multe femei. Unora chiar le sta foarte bine. Eu nu pot cu un fond de ten natural, nu pot cu o mascara neutra si cu un fard de pleoape apropiat de culoare pielii si fara niciun pic de contur pentru ochi. Ador insa rujul bej, de culoarea pielii (! nu a buzelor, a pielii!), dar asta tocmai pentru ca ador machiajul elaborat si accentuat al ochilor. Mi se pare fantastica combinatia de pleoape negre, stilul smokey, un ruj nude si un ten ca de portelan. Este stilul meu preferat de make up. Pana acum mi-am cumparat cateva rujuri de genul culorii pielii, insa niciunul care sa ma multumeasca pe deplin, ca si nuanta. Dar inca mai caut.



Un comentariu:

  1. Imi place si machiajul nude, dar mi se pare genul de machiaj care avantajeaza putina lume - si anume pe acele persoane care au trasaturi bine conturate, un chip armonios si un ten cat mai aproape de perfectiune.

    Din manechinele prezentate imi place doar de prima de sus, desi nu bag mana in foc ca ar fi chiar nude - parca e data la ochi cu fard mov-cenusiu. Celelalte par urate, sincer. Machiajul ar trebui sa ne infrumuseteze, nu sa ne scoata si mai in evidenta chipul tern.

    RăspundețiȘtergere