duminică, 11 decembrie 2011

Paletele Sleek


In ultima vreme am observat blogosfera plina de review-uri, toate numai de bine, pentru paletele Sleek. La inceput am fost destul de sceptica si marturisesc sincer ca asta din cauza pretului lor sub 10 dolari, pentru 12 nuante. Suntem oameni, deci predispusi la prejudecati.
Sincer, ceea ce m-a convins sa dau o sansa acestora si mai ales mi-a starnit curiozitatea a fost parerea Ancai Buzea, in care am toata increderea si al carei talent il admir extrem de mult, constatand ca avem gusturi comune in materie de make up, dar o doza neechilibrata de talent.
Mi-am comandat 2 palete Sleek si au sosit cu promptitudine intr-o zi si jumatate. Am ales trusa Storm si trusa Oh So Special pentru nuantele lor taupe pe care le ador.
Cu toata sinceritatea sunt mega impresionata, nu numai de culoare, dar si de textura si felul in care se aplica si mai ales de intensitatea lor. La textura, la felul in care se iau pe pensula si se intind pe pleoapa seamana foarte mult cu fardurile MAC. Trusele contin farduri mate cu care chiar se lucreaza extraordinar si nuante sidefate. In general nu ma dau in vant dupa nuantele aparent atat de sidefate, insa acestea imi plac mult pentru ca nu ofera atat un aspect metalic, glossy, cat mai ales unul cremos si...foarte smooth. Nuantele mate nu sunt deloc prafoase, dar in acelasi timp se lucreaza foarte frumos cu ele. De intins se intind usor, dar necesita ceva experienta si perseverenta la blenduit.
Sunt foarte impresionata de nuanta de negru din palete si in general de intensitatea tuturor nuantelor pe care le-am ales, dar un negru bun chiar e dificil de gasit la farduri, iar ceea ce spuneam despre tenacitatea de a blendui culorile, ei bine ma refeream in special la aplicarea negrului in pliul ochiului si V-ul cu codita pleoapei. Trebuie aplicata o cantitate foarte mica si blenduita bine bine cu o pensula foarte buna si cu o mana macar un pic exersata.
Am folosit fardurile din aceste truse numai cu primer-ul Too Faced Shadow Insurance si am testat rezistenta la 12 ore de purtat un machiaj, iar rezultatul este unul impecabil.
Trusele Sleek isi merita toti banii si chiar mai mult. Sunt tare nerabdatoare sa incerc si blush-urile lor si inca vreo 2 produse. I'll be back!

6 comentarii:

  1. ce frumos,ei au am 2 palete si mi-ar placea sa mi fac cadou mie de craciun inca o palettuta;))

    RăspundețiȘtergere
  2. Multumesc pentru review!
    Fix pe astea 2 le am si eu pe drum. Acum sunt si mai nerabdatoare sa ajunga :)

    RăspundețiȘtergere
  3. Mia, sa le folosesti cu placere!
    Alina, multumesc mult!

    RăspundețiȘtergere
  4. Ma bucur ca ti-au placut :) Astept cu nerabdare machiaje noi, ceva imi spune ca ai schimbat putin stilul si abia astept sa vad :*

    RăspundețiȘtergere
  5. Anca, nu imi dau seama exact, probabil. Mi-e foarte greu sa fac poze la machiaje, pentru ca nu prind deloc lumina buna cand sunt acasa. Poate ne vedem face to face si evaluezi chiar asa. :)

    RăspundețiȘtergere