luni, 15 august 2011

Comanda mea la Paula's Choice

Revin cu un update referitor la produsele comandate de mine pe site-ul Paulei, de aceasta data cu informatii mai "tehnice", la solicitarea catorva dintre voi.
In primul rand, va recomand sa intrati pe site-ul Paulei pentru fiecare regiune geografica. Majoritatea produselor sunt bineinteles comune, insa mai sunt si exceptii - de exemplu pe site-ul dedicat SUA se gasesc anumite produse care pe site-ul european nu exista, sau cel putin nu exista inca. Eu de exemplu am pus ochii pe niste produse pentru albirea dintilor care sunt disponibile momentan doar pe site-ul SUA.
Dupa ce v-ati decis asupra produselor, cel mai avantajos este desigur, sa comandati pe cel european - preturile sunt in euro, iar costul de transport este mai mic, decat daca ati comanda de pe cel din SUA. Dar asta depinde desigur de produsele pe care vi le doriti si pe ce piata le gasiti.
Eu am comandat produsele mele pe site-ul european.
1. Mai intai trebuie sa va creati un cont pe site-ul Paulei.
2. Identificati produsele care va intereseaza si la adaugati in cosul virtual
3. Plasati comanda si o platiti.
Eu am ales sa imi las detaliile contului meu curent, pentru ca este un site direct al producatorului, site in care am destul de multa incredere.
O varianta mult mai sigura este fie de a avea un cont de PayPal, insa atentie, exista anumite comisioane, fie sa aveti un card/ cont special creat pentru comenzile online pe care le faceti, cont pe care sa il alimentati inainte de a plasa o comanda cu o suma aproximativ egala (de fapt un pic mai mare, just in case) cu valoarea comenzii pe care o plasati in perioada respectiva.
Atentie, sunt anumite banci la care cardurile voastre sunt restrictionate "by default" la comenzi online, iar voi trebuie sa va adresati bancii cu solicitarea de a va permite sa folositi cardul curent pentru comenzi online (desigur, pe propria voastra raspundere).
4. Comanda mi-a fost livrata in circa o saptamana (nu mai tin minte exact) printr-un curier Cargus, deoarece Cargus sunt cei care livreaza in Romania expedierile via Deutsche Post, iar comanda mea, in parcursul ei a ajuns si la Deutsche Post.
5. Fiind prima comanda, am primit si cateva mostre, dar desigur, deloc potrivite pentru tenul meu. Adica era evident ca am comandat numai produse pentru ten uscat, sau macar normal, si am primit mostre pentru ten gras...dar au fost utile totusi cuiva foarte drag.

Sper ca postarea va este utila. Daca aveti nelamuriri, va rog sa imi lasati un comentariu sau sa imi scrieti un email.

Un comentariu:

  1. Iti multumesc din suflet pentru acest post! Mi-ai fost de mare ajutor! Abia astept sa incerc sa comand si eu! De cand am aflat de site-ul Corinei ma tot chinui sa aflu detalii despre cum pot comanda...Multumesc inca o data pentru amabilitate! Numai bine! Madalina

    RăspundețiȘtergere