joi, 5 mai 2011

Maybelline One by One si Colossal Mascara


Dupa problema pe care am avut-o cu ochii, mi-am aruncat toate mascarele pe care le aveam in acel moment, vreo 5. A fost dureros, dar asta e, la acel moment era prioritar ca ochii mei sa fie ok si sa nu mai trec prin calvarul de a nu mai purta machiaj o luna de zile, din nou. Ma vindecasem deja, am avut liber la make up si nu am vrut sa mai folosesc aceleasi mascara, care probabil fusesera contaminate de "microb", anterior tratamentului pe care il urmasem.
Dupa toate review-urile pe care le citisem, am fost convinsa sa incerc Maybelline Colossal. Nu imi venea sa cred cat este de apreciata. Acum pot sa spun ca pe buna dreptate, chiar este o mascara senzationala si care m-a determinat sa iau hotararea de a nu mai da milioane pe mascare vreodata (sper sa ma tina aceasta decizie).
Intre timp mi-am luat si Maybelline One by One Mascara, care m-a impresionat chiar si mai mult. Are periuta destul de groasa in punctul cel mai amplu, ceea ce nu este o problema pentru genele mele, insa imi inchipui ca persoanele cu genele scurte ar putea avea un discomfort si o dificultate in aplicare.
Imi place la nebunie, este de departe cea mai buna mascara pe care am avut-o vreodata si spun asta fara a fi sub influenta faptului ca este ultimul produs de acest tip achizitionat. Oricum o am de cateva saptamani si am folosit-o continuu pentru ca e adorabila.
Desi este o mascara pentru volum, mie mi se pare ca alungeste extraordinar de mult, mai ales genele de pe pleoapa de jos. Imi face genele imense, cu efect de gene false, iar separarea este extraordinara, asa cum promite. Chiar in legatura cu acest aspect am fost foarte sceptica, pentru ca am mai avut o gramada de mascare care promiteau sa separe genele si nu se pricepeau deloc la asta, insa One by One este chiar asa cum promite.
Desi periuta poate fi incomoda celor cu gene scurte, eu chiar il recomand pentru efectul de alungire.
Cel putin aceste 2 mascare Maybelline sunt senzationale si evit total sa fac referire la raportul calitate - pret. Ele sunt pur si simplu perfecte, indiferent care ar fi pretul lor.
Chiar multumesc, Maybelline, sa nu le schimbati niciodata!

8 comentarii:

  1. wow,eu nu am incercat.trebuie!mersi mult

    RăspundețiȘtergere
  2. Super ! Uite că citesc un review de la un fan Colossal :D Și mie îmi place Colossal-ul, luna trecută l-am folosit în exces, zilnic și am stat pe gânduri dacă să-mi iau sau nu și One by One... acum că știu exact cum e ...sigur o să mi-o iau.

    PS : mă bucur că ești bine acum și nu mai ai nicio problemă.

    Te pup

    RăspundețiȘtergere
  3. Si eu am Colossal siimi place muult!!
    Ma tenteaza si one by one dar nu stiu :-s ..

    RăspundețiȘtergere
  4. Eu il am pe galben si nu prea imi place, parca mi le incarca si mi le incurca prea rau. Iar azi ma gandeam sa-mi iau varianta portocalie, dar mai intai tre`sa fur putin de la mami sa vad cum e ;)), ea il are :D

    RăspundețiȘtergere
  5. care ti se pare ca ofera cel mai mult volum?Colossal sau one by one?

    RăspundețiȘtergere
  6. Modniza, sper sa iti placa. Neaparat sa scri despre el.

    Iguanitza, da, este foarte bun. Iti multumesc pentru gandurile bune.

    PreciousBoutique, sincer, la One by One ma impresioneaza alungirea. Mi se pare ca cel Colossal ofera mai mult volum. Eu le alternez si la fiecare aplicare ma uimesc si mi se pare unul mai bun ca celalalt, dar ca si volum, clar Colossal.

    RăspundețiȘtergere
  7. Super blogul, folositor chiar. Te urmaream "pe acuns" sa zic, dar acum ti-am dat follow! Te astept si pe la mine:http://beauty-and-stuff.blogspot.com/;;)

    RăspundețiȘtergere
  8. am postat aici despre cremuta de la tine :X http://shoeper-women.blogspot.com/2011/05/i-won.html
    iti multumesc inca o data . te pup

    RăspundețiȘtergere