luni, 10 mai 2010

10 reguli ca sa traiesti ca mine


Am primit aceasta leapsa de la Andreea si am observat ca de ceva vreme circula printre bloggarite. La inceput priveam acest subiect drept o aroganta, drept "cine esti tu sa dai retete", insa desi in continuare nu mi se pare prea ok formulat, cred ca subiectul cere sa vorbesc despre mine pur si simplu si ceea ce ma caracterizeaza. Insa nu cred nici pe departe ca "traiesc" asa cum ar trebui sau ca sunt un exemplu de urmat. Poate ar trebui sa ne gandim odata si la ce lucruri ne-am reprosa sau care sunt lucrurile care intra la "asa nu". O sa enumar cateva lucruri in felul in care le traiesc eu, fara sa insemne ca acestea intra la "asa da".
1. Iubeste si fa tot ce iti sta in putinta sa fii fericita si sa ai o relatie implinita! Si iata ca nu este o intamplare, nici leapsa in sine, nici primul lucru pe care il spun despre mine, pentru ca astazi implinim 7 ani :)
2. Acorda-ti timp doar pentru tine, indiferent de ce inseamna asta pentru tine! Adica daruieste-ti mici bucurii care sa te faca sa te simti ca te respecti. Eu nu ies cu "fetele", nu am agreat niciodata conceptul acesta. Prietenele mele stiu unde ma gasesc daca au nevoie de mine, stiu ca le sunt alaturi, insa nu ne-am strans efectiv vreodata laolalta intr-un cadru organizat ca sa ne punem pe barfit. Timpul meu cu mine consta in ritualul de ingrijire obligatoriu, timpul petrecut pe net si indiferent ce mai simt nevoia sa fac: sa ascult muzica, sa ma uit la "Neveste disperate" sau sa imi cumpar ceva.
3. Fa miscare! Este un obicei pe care l-am deprins relativ de putin timp dar care ma face sa ma simt implinita si in acelasi timp nemultumita ca nu fac mai mult pentru musculatura mea. Si asta fara sa am vreo scuza. Dar imi place sa merg la munte, sa fac trasee chiar complicate, ador sa merg pe jos desi 99% din cazuri ma aflu pe tocuri la mare inaltime, dar ma descurc. Nu cred ca e ceva ce nu as putea sa fac de pe tocuri, mai ales daca nu mi-ar pasa daca se strica.
4. Informeaza-te! bine! Imi place sa citesc si sa caut informatii despre ceea ce ma intereseaza.
5. Putina doza de negativism nu strica! Este ciudat, pentru ca toata lumea spune sa fii optimist(a), insa mie mi-a placut intotdeauna sa pun mai intai raul inainte, sa nu ma imbat cu apa rece. Cred ca sunt o fire mai pragmatica si foarte foarte categorica, insa am spus intotdeauna ca prefer sa am surprize decat sa mi-o iau direct in pifometru si sa ma intreb "ce m-a lovit". E adevarat ca e chinuitor sa traiesti asa, mai ales cand e vorba de lucruri foarte importante, care conteaza cu adevarat. Tot asta ma face sa fiu si foarte sceptica si sa casc bine ochii la tot ce este in jurul meu.
6. Iesi! Mie de exemplu imi place la nebunie sa merg la cinema sau la restaurant sau sa ma plimb prin mall. Stiu insa atat de multi oameni care nu fac nimic din toate astea, nu fac decat sa mearga la servici si acasa si atat. Si persoane tinere...
7. Nu fi delasatoare, dar nici repezita! Recunosc, de fiecare data cand a fost nevoie sa fac ceva, hai sa zic impus, fie ca este vorba acum, de job sau cand eram mica, de temele pentru scoala tendinta mea era sa ma avat asupra datoriilor respective si sa le termin cat mai repede, sa scap de ele, sa le bifez ca "done". Chestia asta m-a facut in cateva randuri sa par chiar superficiala. Insa intentiile mele erau tocmai de seriozitate, nu mi-a placut niciodata sa aman lucurile pe care le am de facut, sigur nu pe motiv de lene. Vreau sa le fac cat mai repede tocmai pentru a avea ulterior timpul meu pe care sa mi-l organizez cum imi face mie placere.
8. Mergi in vacante! Neaparat, cu tot efortul financiar pe care il presupune chestia asta. Vacanta clar este o sursa mare de cheltuieli, insa pentru sufletul tau merita din plin.
9. Bucura-te de placeri culinare! Eu sunt extrem de gurmanda, ador sa mananc si clar traiesc ca sa mananc si nu invers. Sunt insa perioade cand nu imi refuz absolut nimic si perioade cand imi refuz totul si traiesc doar cu mere sau cu iaurt cu cereale. Si chiar si in aceste conditii ma mir ca silueta mea nu ma face sa sufar. Dar, neaparat daca urmati chestia asta urmati si punctul 3.
10. Fii patimasa! Asta iar, nu stiu cat este de bine, dar asta sunt eu. Am pareri extrem de puternice despre tot si idei pe care nimeni si nimic nu mi le poate scoate din minte si pe care le sustin cu pasiune.
Dar, ei bine, cred ca sunt doar EU!
Predau stafeta mai departe tutror celor care vor sa scrie despre ele.

6 comentarii:

  1. Am scris si eu despre aceasta leapsa, dar am evitat sa le enunt imperativ tocmai pentru ca nu vreau sa le dau ca sfaturi lumii intregi, ci doar sa le enumar ca principii proprii.
    Apropo, ne asemanam din multe puncte de vedere, o mare parte din principiile tale le urmez si eu, mai putin partea cu mersul pe tocuri :P

    Si noi implinim 3 anisori poimaine :)

    RăspundețiȘtergere
  2. Clarra, eu le-am pus la imperativ tocmai din cauza ca sunt prea patimasa :P. Am specificat de la inceput ca urasc genul acesta de sfaturi date de sus si persoanele care se autodeclara drept modele si urasc listele cu "to do-uri" ca sa ai succes. Horror!
    Sigur ca ne asemanam, am mai constatat chestia asta de-a lungul timpului, doar suntem 2 gemene de iunie :)
    Multi ani frumosi inainte, in relatia voastra, sa va iubiti si sa fiti fericiti!

    RăspundețiȘtergere
  3. Ce sweet esti in poza! :)
    Eu cred ca sunt cea mai mare gurmanda! Cateodata simt impulsul de a manca continuu. Noroc cu sportul, cum spuneai si tu, si metabolismul ok, ca nu se depun kg curgatoare.
    Si eu sunt mereu pe tocuri si cred ca pot face absolut orice cu ele, sa alerg, sa ma dau peste cap etc. Ma enerveaza persoanele care considera acest obicei un chin...gen "sa mergem mai incet ca Alexa e pe tocuri :)" nu cred ca se vede pe chipul meu vreo urma de suferinta sau efort. E o a doua natura avand 1.63.
    Felicitari pentru relatia longeviva!
    Ah mie imi place sa ies cu fetele, dar nu special pentru "barfit".

    RăspundețiȘtergere
  4. Alexa, multumesc pentru aprecieri si pentru compliment. In legătura cu tocurile, asa este, noi ne intelegem cel mai bine una pe alta, eu am 1,60 cm...

    RăspundețiȘtergere
  5. Eh lasa ca asa micuta arati ca o papusa! :)

    RăspundețiȘtergere